yaseminrmzn bana hediye gelmisti sifir belirti ile hamilelik gecirdigim icin ilk zamanlar kullanmistik kalp atisini duymak icin. doktor herhangi bir zararindan bahsetmedi ama cok da sik kullanmadik yine de ☺️ Sizinkisi daha cok erken kalp atisini henuz duyamayabilirsiniz hastanedekiler kadar kaliteli olmuyorlar genelde tabi markasina da bagli bizimkisini duymamiz 12.haftadan sonrayi bulmustu