psychologist Kizlar daha önce hiç kanamam olmadi. Açık kırmızı renkli ve az lekeleme şeklinde. Endişelendim. Dr gideyim mi? Normal midir ?
Boncugummmm psychologist inşllah birsey yoktur gidin bence içinz rahat eder. Bnm 15 haftada üst baş kalmıycak seklde kanmamlarm oluyordu😥
Kubrabb38 psychologist hemen doktora gidin benimde oluyor şuan 19 haftalığız hala oluyor. Düdük tehlikesi olabilir
Yaso26 psychologist benim olmuştu 15.haftada plesanta önde olduğu için olmuş sizde ihmal etmeyin acile gidin bence
psychologist Yarin sabaha randevu aldım🥺 insallah bisey olmaz . 4 aylıkta olmasi bana da garip geldi hersey normaldi
Alyaesmaa psychologist Hersey normal diye herhangı bı agır ısmı yaptın canım bazen oyle olanlar oluyo
psychologist Alyaesmaa ya evet ama bence ağır deggildi 6 7 kiloluk pet sise su vardi onu kaldırdım tezgaha su doldurmak için acaba ondan mi oldu
psychologist Yaso26 Yaso26 bana da 12. Haftada plasentan önde demisti bu hafta kanaman olabilir demistk ama 3 hafta geçti. Önde olunca riskli mi oluyor 🤔
Yaso26 psychologist benim aşırı kanamam olmuştu doktor plesanta önde dedi hastanede yattım sonra çıktı yukarı önde olunca dikkat edilmesi gereken hususlar varmış evet
merveklyc psychologist Normal değil gebelikte hicbi zaman kanama canım.Plasentan aşağıda ise ilişki ağır iş yasak oluyormuş dikkat et ihmal etmeden doktora git