Şu şekilde oluyor. 32. Haftanızda gidip çalışabilir raporu alıp iş yerine verip çalışmaya devam ediyorsunuz. Sonra ne zaman ayrılmak isterseniz çalışamaz raporu alıyorsunuz yani illa 5 hafta çalışmak zorunda değilsiniz. Örneğin 33 +0 da ayrıldınız 1 hafta doğumdan sonra ek izin oluyor