Nil_ 6217 bitiriyorsa sıkıntı yok 😊 doymazsa zaten belli eder bitince ağlar benim kızım 50 günlük o da 90 içiyor
MihricanA 6217 Bende 3 ölçek veriyorum anca yetiyor bebelac kullanıyorum mama meme seklinde devam ediyoruz
Dilekcnkn 6217 anne sütü hiç almıyorsa normaldir ama ben o aylarda 2 ölçek veriyordum midesi küçük zaten doyduğu zaman dışarı çıkarır çok fazla vermekte iyi değil