Neserr Bebeğinize doğar doğmaz isimli hastane cıkışımı giydirceksiniz birde hangi sayfada yaptırsam ??
mercimeginanne Neserr bn özgüryastık sayfasında yaptırdım çok memnun kaldım. Odaya geldiğinde giydircektim ama 2. gün hastane çekim yaptırıyormuş o yüzden çekimde giydircem 🙈 ilk kıyafete kan bulaşıcağı için odaya gelince giydirin bnce