Merhaba hanımlar bi sorum olacaktı dünden beri aklımı kurcalayan. Benim bir aya yakındır çok kaşıntım var sanki vücudumda pire veya sivrisinek ısırıyormuş gibi. Neyse dün doktora gittik doktor Pazartesi gelin kan alalım dedi gebelik kolestazından şüphelendi galiba. Akciğerlerinin durumuna bakmamız lazım dedi. Bu durumu yaşayıpta tanısı konulan var mı? Yada konulduktan sonra nelerle karşılaştığının? Araştırmalarıma göre doktorlar bu durumda eğer ilerlemişse rahatsızlık hemen doğumun gerçekleştirilmesinin gerektiğini, ama ilerlememişse ilaç tedavisiyle doğumu etmediklerini belirtiyorlardı aklımı çok kurcaladı bu durum.