Aleynasruc kasıkların ağrır batma hissi olur hatta ayrıca göğüslerine dokunanayacak kadar hassas olurlar bunlar doktorumun da dediğine göre normal korkma hiç…benim adetim 10 gün geçmişti ha bugün oldum adet olacam diyerek geçti .. sonra test aldık 5-6 haftalık çıktı işte çok şükür…korkma düşünme akışına bırak…kafana takılanı ilk doktor kontrolünde sorarsın..kendini yorma uyku basar gün içinde fırsatın oldukça da uyu dinlen…