Akile3333 Bende Arzu doruğa gidiyorum son 20 gün kaldı hayırlısı ile çok memnunum aklımda hiç bir soru işareti kalmadı gece gündüz hangi saat olursa olsun mutlaka telefonuna cevap veren bir doktor kesinlikle tavsiye ederim
Kediannesi123 anneadayi33 ilk gebeliğim kötü sonuçlandı bebeğimi erken doğumla kaybettim o yüzden korkuyorum. doktor ihmali olmasın diye 3 üne de gidiyorum
Brc_mert Kediannesi123 çok teşekkür ediyorum sizin de hayırlı olsun inşallah sağlıklı sıhhatli kucağınıza alırsınız 😊
-Zeynepakms- Kediannesi123 nesrin hocanın muayene ve doğum ücretini bılıyor musunuz acaba bende doktor arıyorum ama çoğu çok pahalı ozellerde
Kediannesi123 -Zeynepakms- muayene 240 lira şuan. doğum 4 5 bin arasıdır muhtemelen tam emin değilim. Ama kesinlikle tavsiye ederim
-Zeynepakms- Bgmaybke o hastaneden vazgeçmek zorunda kaldım fiyatları yüzünden city hospitalda Türkan saymaz ilhan var çok iyi Bi doktor onun hangi hastanede olduğunu bilmiyordum buldum muayene ücreti 110 normal doğum 2100 sezeryan 2500 oraya gidecem