AnneyimHamileyim BarBeyzazer Aynen ilk olunca insan ne koyacagini sasiriyo 😊 amin insallah Allah hepimizin yavrusunu hayirlisiyla kucagina almayi nasip etsin 🙏🏼❤️
Sahrademet Benım bır kızım var adı Sahra bu ıkıncı hamılelıgım kendılıgınden ıkız oldu cok şükür 🙏🏻☺️Ama ısım konusunda aklımızda kuzey Asya var ama daha tam net degıl ıcıme gercekten sınerek ısım koymak ıstıyorum