emirhaninannesi Merhaba batmanda yeni açılan araştırma hastanesi hakkında bilginiz varmı giden memnun kalan doğum yapan
hayalll0 emirhaninannesi Mhrs den randevu almak isterseniz Batman eğitim araştırma hastanesi olarak geçiyor.
Minikpandam1 emirhaninannesi doğum yapanlar var ama eski kadın doğumda yeniside gayet büyük ve güzel yapılmış çağatay bey var öneririm size
Yeppudaa emirhaninannesi mavi2021 Minikpandam1 hanımlar araştırma Hastanesi’nde normal doğum yapanlar varmı .doğumda size verdikleri önlük hala eski onluklermi
emirhaninannesi mavi2021 peki ne diye geçiyor biliyor musunuz mhrs internette gözükmüyor kadın doğum hastanesi olarak mi araştırma mi
emirhaninannesi Minikpandam1 peki yenisinde doğum yapan bildiğiniz varmı ben randevu aldım ama çok kararsızım
emirhaninannesi Bide eski bina tamamen kapandı mi yoksa adımı değişti onuda.merak ediyorum giden varmı merak ediyorum
Minikpandam1 emirhaninannesi hepsi tek çatı altında olmuş araştırma diye geçiyor açık eskiside canım benim şuan çok küçük ama bende orda düşünüyorum normal doğum olursa babam orda sağlık memuru
emirhaninannesi Minikpandam1 benim sezeryan olcak o yüzden biraz kararsizim aslındaa bide batmanda oturmuyorum bilgi almaya çalışıyorum bnde
minnakanneeee emirhaninannesi kuzenim hastanede doğum personeli doktorlar ebeler aşırı ilgileniyo dedi ben şuan özel hastaneye gidiyorum ama orda doğum yapabilirm
Yeppudaa minnakanneeee acaba kuzeninize sorabilirmisiniz . Doğumda giyuilecek elbise eski devlet hastanesi ndeki ince laylon gibi birşey mi ..
Zezeeeyyldrm Yeppudaa Araştırma hastahanesi sadece randevu mu alınıyor yoksa sabah erken gidince sıra veriliyor mu acaba