Damladamla34 Merhaba 36 +4 deyiz doktorumuz sezeryan için 38+6. günü yani 9 Mart için doğum planladı. Varmı acaba bu durumda olan günü alan veya olupta daha erken veya geç gelen acaba ?
Siyahfondoten Damladamla34 biz de bugün 36+5iz bizimde hala popomuz aşağıda baş yukarda. Bize de aşağı yukarı öyle bi tarih verdi dr. Kesinlestirmedik ama normal olsun istiyorum bi yandan da dr daha iyi bilir diyorum. Acaba döner mi o zamana kadar bilemiyorum 😐 hayırlısı inşallah sağlıkla gelsinler de 🙏
3erkekannesi Damladamla34 bende 36 4 oldum normal doğum geçen ay bebeğim dönmüştü şükür şimdi sancimin gelmesini bekliyorum hayırlısı ile alalım kucaklarimixa inşallah 🤲🤲🤲
Okyanusymn 36+3 4 mart tam 38 de planladık. Ama en uygun ve güzeli 38+5 ve sonrası. Benım bebegım iri ve önde giden bir bebek oldugu için tam 38 olsun dedık insalllah