Mhr13 SenaUysal afiyet olsun doyur kuzuyu acıkmış çocuk 😃 inşallah bebişler doğunca da aynısını yapmayız hahaha 😂
SenaUysal Mhr13 ahaha valla ciyak ciyak bağıracaklar bence bi an önce doysun da sussun demeye başlayacağız asıl o zaman hahah😅😅
Mhr13 2melek_annesii artık alışmak zorunda kalıyoruz. Olsun bebişler sağlıklı olsun da gerisi mühim değil 🥰
Dilaraa06 seymabykn ilaçlarla birlikte süt ve süt ürünleri alınmaması gerekiyo ayni sekilde cay ve kahve de etkisini düşürüyo bilgin olsun doktorum beni her gittigimde uyarır bu konuda
Gulsah91 Mhr13 çocuğa direkt besin olarak bisey gitmiyor ki göbek bağından kan değerleriniz içinden höpürdetiyor :) genel olarak sağlıklı besleniyorsanız sıkıntı olmaz
Asya_2402 Mhr13 😂 peki.Ben de 25+6 dayım 7 kg aldım ama göbeğim o kadar büyüdü ki ilk oğlumu doğurduğumda bu kadardı karnım 🤦🏻♀️
Aslanannesiayse tulay_asya67 hangi kan ilacından bahsediyorsunuz ?ben uyanınca gyno ferro sanol alıyorum namazımı kılıp süt ve gevrek yiyorum sorun olur mu?
Aydabdullah Yaa masaAllah 🥰aslinda tek bildim asiri kalorili yiyecek tuketinde hareketlenme olur diye biliyorum@SenaUysal#13423683