Mhr13 Merhabalaaar 🙂 Normalde uykuyu çok seven biriyim. Hamilelikte resmen doyamaz oldum. Bazen öğlen 1′i bile buluyor. Eşimi sabah işe gönderirken 8.30 - 9 gibi vitaminlerimi ilaçlarımı içiyorum sonra geri yatıyorum. Aklıma takılan şu.. Uyanır uyanmaz saate bakıyorum ‘ eyvah ’ diyorum çocuk içimde açlıktan bayıldı ( mecazi anlamda ) . Doktoruma sormayı unutuyorum her seferinde sizin fikriniz nedir bu konuda ? Sizce düşündüğüm gibi bebeğimde acıkır ve benim yemek yememi mi bekler yoksa ben yesem de yemesem de vücudum onu besler mi ?
Aydabdullah Mhr13 😂Allah iyiliginiz versin,saglicakla gelsin bebis biliyorsun ki bebegin bir esi var ,ve bebek anneden 7/24 besleniyor yani seni yiyor bir nevi😅,o yuzden korkma sen yemek yerken oda yemis olmuyor❤️
Ayazzzzzz Mhr13 inanin bende böyle bişey paylaşixaktim)) son haftalardayim uyku frna basiyor, ve aralik öğünlerde yediklerimi yiyemiyorum, bebeyim açlikdan bir hal oldu diye endişe ediyorum((
sternocleidomastoideus Mhr13 şeker durumun nasıl bilmiyorum ama benim şekerim düşüyor. Öyle bir durumun oluyorsa şekerini düşürmemen gerekiyor en azından ceviz badem atıştırıp öyle yat
Ozlem23 Mhr13 sen yemesende o senin depolarından beslenir aç kalmaz merak etme sen halsiz olursun belki 😊
Mhr13 Aydabdullah vallahi uyandığımda ağlıyacakmış gibi oluyorum bebeğimi aç bıraktım o saate kadar diye. Yani ben akşama kadar da yemesem bebeğim aç kalmıyor öyle mi ?
[silindi] Aydabdullah valla bende merak ediyordum iyi oldu ama acıkınca sanki daha çok hareket ediyor 😄
seymabykn İlaçlarını aldıktan sonra bi bardak süt içip yatabilirsin, uyandığın zaman dada onu besleyecek birşeyler yersen o da senden beslenir mutlaka birşeyler ye çünkü bebiş senden besleniyor ☺️
tulay_asya67 seymabykn süt diyosun ama özellikle kan ilacından sonra ilk 1 saat süt içilemeyecek dikkat edin
Dilaraa06 seymabykn ilaçlarla birlikte süt ve süt ürünleri alınmaması gerekiyo ayni sekilde cay ve kahve de etkisini düşürüyo bilgin olsun doktorum beni her gittigimde uyarır bu konuda
Mhr13 Ayazzzzzz doktoruna danışan falan çıksa biyerlerden de net bilgi verse bize sorucam her seferinde doktora gittiğimde unutuyorum. Mesela kaç saat açlık süresi var vs bunlar kafamı aşırı kurcalıyor
Aydabdullah Mhr13 evet canim bebek ac kalmaz halsiz dusen sen olursun yani heleke bir uyumak ile birsey olmaz ❤️
Lalihhhh Mhr13 ben ilk 3 ay anneden besleniyor diye biliyorum ama sonraki aylarda ne oluyor bilemem siz doktorunuza sorun en sağlıklı cevabı öyle öğrenebilirsiniz
bebiskosmom Mhr13 sabahları süt kokabiliuor zor oluyor. Ben de senin gibi sevmiyorum ama gece yatmadan içiyorum daha içilebilir oluyor soğuk süt
Ayazzzzzz Mhr13 ilk 3 ay annedeki depolanmiş vitaminlerle beslendiyini duymuşdum. Ama büyük haftalarda nasil olduğunu bilmiyorum açikcasi
160620 tulay_asya67 ben sabah demir ilacı içip kahvaltıda da süt içiyordum🙊 sayenizde öğrenmiş oldum sağolun🙏🏻
Aslanannesiayse tulay_asya67 hangi kan ilacından bahsediyorsunuz ?ben uyanınca gyno ferro sanol alıyorum namazımı kılıp süt ve gevrek yiyorum sorun olur mu?
Mhr13 sternocleidomastoideus şeker yüklemesi yaptık 2 hafta önce ama çok şükür bir sıkıntımız çıkmadı
Mhr13 bebiskosmom aslında sevmesem de içerken içiyorum zorlanmıyorum ama sonradaan nefesimde süt kokusu hissediyorum o miğdemi bulandırıyor istifra ettiriyor
maviscik77 Ben de araştırmıştım merak edip Yediklerimiz depolanıyormuş ona zaman zaman veriliyormuş yeteri kadar , aç kalacağını sanmıyorum yani ben de yatıyorum öğlene kadar 😞😞
Mhr13 maviscik77 bende plesantadan beslenir diye düşünüyorum ama bu düşünce de içimi kemiriyor sonuçta onu göremiyorum o yüzxen tedirgin oluyorum vicdan azabı çekiyorum uyucam diye çocuk aç kaldı bu saate kadar diye kendi kendime konuşuyorum deli gibi
Eceee7 Mhr13 ben gestasyonel diyabet uyguladığım için sabah mutlaka 8 de kahvalti şartı var aksam da en son 8 9 da ara ogun 12 saat kadar ac kalıyorum. Ama sizin durumunuz farkli bence etkilemez ama vitaminler icin kalkınca bir muz bi avuç kuruyemis yeyip yatabilirsiniz bence
Mhr13 Eceee7 haklısınız. İlaçları içince yarım saat yiyip içmek yasak. Yarım saat bekleyip ufak bişeyler atıştırıp öyle uyucaksam uyumalıyım bencede. Bebek beslense de beslenmese de ikimiz açısından da mantıklı olan bu
bebiskosmom Mhr13 Aynen bu arada benim Dr. Süt yoğurt hangisini yiyebiliyosan demişti. Ben bazen ev yapımı calm yoğurt yiyorun