Dilberlila ben 20. Hafta kontrolüme gittiğimde bana uğur beyden randevu almamı söyledi. Bende oradan çıktığım gibi aradım ve 10 gün sonraya uğur bey randevu verdi. Hastanedede bakılıyormuş akşam 17:00dan sonra radyolog bakıyormuş. gene seher hanımla muayenenizden sonra onun için başka bir güne randevu veriyorlarmış. Ücreti 3 aşağı 5 yukarı aynı imiş Uğur beyinkiyle. Benim benden önde olan arkadaşıma hastanedekini söylemişti bana uğur beyi söyledi. Sizde kontrole gittiğinizde ayrıntılı olarak söyler ne yapacağınızı