Kızlar bugün 3-4 kere tam bebeğimin olduğu yerde böyle göz seğirmesi gibi titreme gibi pıt pıt bi şeyler oldu ama kesinlikle öyle içten gelen güçlü bir şey değil minicik pıt pıt seğirme bu haftalarda mümkün mü? Daha dün doktorum ilk gebeliğin 20de anca hissedersin dedi aklıma takıldı bebek değilse nedir neden olur?