Ilter-bebek 18 şubatta hamile olduğumu öğrendim ama ilk kontrole 1 Martta gideceğim geç mi olur o zaman bebek 6+5 olacak o gün
sumeyye60 Ilter-bebek Geç olmaz muhtemelen sadece kese görünür. 1 hafta 10 gün sonra kalp atışını duymak için tekrar gidersiniz.
ZEhrA_94 Ilter-bebek erken bile canım 7 haftadan sonra git hem kalp atışı hem kese daha detaylı bilgi edinirsin
Seymaa30 Ilter-bebek folikasit kullanıyosan sıkıntı olucağını düşünmüyorum benide 6 haftalıkken çağırmıştı doktorum keseyi gördük yapılması gereken tahlil listesini vermiştim daha sonra kalp atışı için çağırmıştı
Ayshem Ilter-bebek sağlık ocağında testlerinizi yaptırabilirsiniz giderken test sonuçları ile bir değerlendirme yapılır takviye vs gibi
Ayazsmommy Ilter-bebek bende 6.haftamda gitmiştim canım kalp atışını da duydum 😊inşallah sende duyarsın
minikcivcivim Ilter-bebek maşallah canim aynı gün öğrenmişiz bebeklerimizi 😇 ilk betan kaçtı canim ? Ya merak ediyorum da belirtilerin var mı
Ilter-bebek Betam tam değer çıkmadı 1000 den büyük çıktı hemşire adet tarihine göre 5 haftalık dedi şuan bi belirti aşerme gibi yok
Ilter-bebek Teşekkürler yorumlarınız için endişelendim bi an için geç olur dediler başka doktordan al randevu git dediler
Ilter-bebek Ilter-bebek folik asit kullanmıyordum normalde 2 günden beri kullanıyorum doktor vermedi ama hemşeri alıp kullanabilirsin olmazsa doktor değiştirir dedi
Dilekcnkn Ilter-bebek ben adetim daha gelmeden önce öğrendim hamile olduğumu bir hafta keseyi gör sonraki hafta bebeği sonra kalp atışı bende martta git sürünmezsin sürekli hastahanede tabi ağrı kanama vs olursa durma hemen git ama bir sorun yoksa bekle bence
minikcivcivim Ilter-bebek adetim gecikmeden 2 gün önce öğrendim 471 cıktı canim yarın yine beta vericem artışı nasıl diye salı günü de kontrole gidicem 🙏