Hilalnefes Hiç korkmayın benim ilk doğumun sezeryandi. Doğum esnasında Hic birsey anlamıyorsun zaten hiç hissedilmiyor sonrasında biraz ağrı oluyor, benim sana tavsiyem hareket etmekten kaçınma. Ağrım var deyip yatağa çakılı kalırsan daha zor toparlaniyorsun.
Dselda Melek_55 cnm uyuştuktan snra takılıyor ztn hissetmiyosm sen doğum olana kadar bebeğine kavuşana kadar acı yk snrasnds dikiş ağrın oluyor ister istemez doğum normalde olsa acı ağrı oluyor sezeryanda olsa canından can çıkıuor kolaymı acı olack tabiki kendini çok şartlandırma dikiş acısı olacak ama yürü bol dinlende arada hep ayakata kalma bnm yatınca biraz rahatlıyordu
Beyzabuglem Dselda 37 haftalıkken benim suyum geldi bebekte o sudan. Yutmuş doğunca midesini yıkadılar teste kanında yüksek enfeksiyon çıktı oyuzden 1 ay kaldı cnm
Esmakartal1 Benim 2. Sezeryan salı günü olcam yinede çok korkuyorum tecrübeli olduğum halde kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum biliyorum ne yaşayacağımı
Dselda Melek_55 keserken senin hissetmen mümkün dğl ki uyuşturuyolar cnm çıkarrken hissediyosun ama dayanılmayacj bi acı dğl saniyelik bişey yani
Esma98 beyza-guven 4 ay önce doğum yaptım sezaryenle harika geçti ben de korkuyordum ama hiç korkma :) kendini iyi hissettiğin zaman bol bol yürü ki çabuk toparla: ben bu gece sezaryen olduysam öğlen kalkıp makyaj yaptım lavaboda doktor hasta bakıcılar şok görünce 😂
Serrax beyza-guven 2.doğumum olacak inşallah,ilkinde suyum geldiği için acil sezaryene alınmıştım. Şu an 33+2 günlük hamileyim,doğumdan değil de sonraki süreçten daha çok korkuyorum😞 acıdan da değil o alışma süreci falan gözüme büyüyor nedense
Mrvtpz Beyzabuglem ayy ne testleri var bilemiyorum ama Çarşamba günüm kontrolumuz var biseyler yapılacaksa Çarşamba günü olur herlde ya 😍🙏🏻 Sizin nerde olcak dogum 🤔🥰
Mrvtpz Beyzabuglem anladm hayrlsi olsun insallah bende izmirdeyim bizimde özelde olcak bakalm nasl olcak cok merak edyrm bi o kadar korkarak 😬😅🙈