Ecenurcevik 23+3 haftalık hamileyim midem yanıyordu ama bugün daha şiddetli ne yapsam iyi gelir yardımcı olurmusunuz
Esss58 Ecenurcevik ben İlk gebelikte aşırı yanardı eksidi sanki midem kaynardi böyle. Bir bardak soğuk süt içince bayağı hafiflerdi birde doktor şurup yazmıştı o da iyi gelirdi.
Haticeyuce31 Ecenurcevik bende 21 haftaligim hergun maden suyu içiyorum ve salatalık yiyorum iyi geliyor canim bide rennie verdi ama ilac kullanmaktan sa onlari yiyeyim diyorum ilac içmeyi pek sevmiyorum 🤐
eerem Ecenurcevik ben de tennie alıyorum aşırı olduğunda ama pek işe yaramıyor bol su en iyisi galiba midenin asidikliğini azaltmamız gerek bir şekilde yeşillik iyi gelebilir benim midem almıyor şu an bulantıdan denemedim ama siz yeşilliği deneyin lütfen
Ecenurcevik Haticeyuce31 normalde bende salatalık yiyiorum haftada 6 7 kilo bitiriyorum ama gün geçtikte geçmemeye başladı maden suyunu demedim demiycem
Sibelezgi Ecenurcevik bende de vardi reflu beyaz leblebi ayva yesil elma iyi geldi resmen gaviskonu unuttum kullanmiyorum bile.birde baharati azalttim yemekte