Selmakrkrt Dilarasoydan semih demiroğlu.. O kadar iyi bi doktor ki bebeğim erkek olursa hatta adını koymayı bile düşünüyorum 🤗
Dilarasoydan RH38 fazlasıyla önceki ameliyatlarımı rahim filmlerini hepsini Nurullah bey yapti kanamalar da ayilmalarda bayilmalarda hepsinde o vardi yanimda
EsrSvm Dilarasoydan Hamile değilim,Kastamonu’da da yaşamıyorum ama canım memleketimi görünce yazmak istedim :)
Serap-er alininannesiii bende istanbuldayım ama Kastamonu doğanyurtluyum İnebolu görünce yazayım dedim 🧡😊