Hanımlar öneriyor musunuz? Annem çok heves ediyor. Bebek odası için büyük bir beşik alacağım ama en azından 6 ay bu beşiği yatak odanda kullanırsın ya da ben gelince salona falan da taşırız, büyük beşiği taşıma olmaz diyor ben de annemi kırmak istemiyorum 2 ayrı beşik olacak yani. Sonrasında söküp kaldıran falan oluyor mu kullanımı rahat mı merak EDiyorum.