Kızlar doğum çantamı hazırlıyorum fakat ilk gebelik olcak biraz acemiyim, ne türde ped almayım bilemedim. Sezaryen doğum olcak Kimisi hasta bezi öneriyor, tanıdıklarımdan kimisi depent diyor, kimisi Orkid gece, kafam çok karışti lütfen yardımcı olursanız sevinirim. Hatta aldıysanız link paylaşımı yaparmısıniz.