Arass__ Kızlar ara ara kasıgıma sancılar giriyor belimede, yalancı sancımı bunlar gercekmi ayırt edemiyorum 🤷🏻♀️😭 normalmi ya erken dogumdan cok korkuyorum
Ebru-1990 Arass__ sancılar belirli aralıklarla giriyorsa ve dinlenince geçmiyorsa artarak ve süresi kısalarak devam ediyorsa doğum sancısıdır düzensiz ve dinlenince duş alınca rahatlıyorsan ay sancılarındır ☺️ Ben oğlumu 35+2 de doğurmuştum haftan çok erken değil korkma ☺️
Arass__ Ebru-1990 ara ara geliyor bazen saatlerce gelmiyor sanırım yalancı sancıydı bunlar. Benimde ilki 33+5 de olmuştu bunu en azından 37 de dogurmayı cok istiyorum 1 hafta daha dayanırız inş
Ebru-1990 Arass__ inşallah canım ya sana diyorum da bende ayırt etmekte zorlandım en son duş alınca geçti öyle hastaneye gitmekten vazgeçtim 😁35+2 de kanamam geldiği için gitmiştim 7.5 cm açıklık varmış 20 dk sonra doğurmuştum 3.doğumum olacak nasipse bu daha kolay olur diyorlar evde doğurmam umarım 😁
Arass__ Ebru-1990 Ayy 😬 Allah sağlıcakla kucagımza vermyi nasip etsin diger ikiside erkenmi oldu? Şimdi kac haftalıksın
Ebru-1990 Arass__ amin 🙏🏻☺️ Kızım 38. Haftada ( son 20 gün ilaçla durdurmuştuk hanfendiyi)oğlum 35+2 de doğdu ( bırakın doğumu durdurmayı üstümdeki elbiseyle doğuma girmiştim)😁 sat göre 36+1 haftalık hamileyim doktoruma göre 37 😁yarın sabah kontrole gideceğim bakalım gelesi var mı yok mu bu sancılar yalancı mı göreceğiz ☺️