Bktz bende de 36. haftaya girdiğimde sağ kalçamdan bacağımı çektirecek derecede, yürüyüşümü de zorlayan aynı ağrı başladı. Ben de fıtık mı acaba diye düşündüm tedirgin oldum. Şu an 38.haftayı dolduracağım. Aşağı kısma baskı ve vajinada batmalarım da 2 haftadır var. Doktorum ağrının, siyatik sinirlere bebek büyüdükçe baskı olduğu için normal olduğunu söyledi. Bedenimiz ve bebeğimiz artık sona yaklaştığımızı hissettiriyor sanırım 😊 hayırlısıyla ve sağlıkla gelsinler inşallah. Bunları atlatacağız 🙏🏼