EdanrAy cnm kmse yorum yapmamii sana bn açtğm postlara yorum gelmeyinxe çok sinir oluyorm 🙈🥰sana yazmak istedm bn tüp bebekle hamile kaldım 17 gün önce doğm yaptm sezeryan istedm ama ben normalden korkarm diye ama sezerynda zor oldu 10 günde anca kendime geldim