Melek_moms
Ben kizim da yapmadım yapan arkadaşlarımın hepsi bebekler gazsizdi rahat geçirdiler. Kiymadim , inanmadim . Ben ise 5 ay kizim gaz sorunundan morararak ağlardı. Simdi insallah 2. Ye hamileyim Gaz ini alıp ilk hurma suyu ve Maden suyu vermeyi düşünüyorum. Allahın izniyle inşallah bu gazsız olur. Ilk de çok kötüydü çünkü 😔