pinar03 Kizlar 14+2 haftalik hamileyim ama saclarimin ust tarafi cok beyazladi acaba boyatsam bebegime bir zarari olur mu?
Bebekimmmm pinar03 boyada kimyasal madde olduğu için zarar verebilir ama yinede doktoruna sirabilirsin
pinar03 O zaman bitkisel boya alip biraz daha bekleyip oyle boyatayim bari beyazlar cogalinca insan rahatsiz oluyor
momtobe8 Benim doktorum ilk söylediği şey saç boyatmak yasak. Ben hiç boyatmadığım için alternatif sormadım ama saç dipleri kimyasalı en çok alan bölge olduğu için önerilmiyor.
acemigebe pinar03 Bu konuda Dr Banu Çiftçi’nin bir videosu var, izlemenizi tavsiye ederim. 🙏🏻 Genel olarak hamilelik üzerine videoları çok bilgilendirci.