MenekseOzdemr 12.haftamdayım doktorum 15.haftadan sonra 15günde bir rahim ağzı ölçümü yaptır dedi siz ölçüm yaptırdınız mı
MenekseOzdemr deletedmom43 Ben tüb bebek tedavisiyle kaldım istanbuldaki doktorum önerdi yaptırmamı sakaryalıyım daha buradaki doktorlara demedim yaparlar herhalde araştırma hastanesinde yapmazlarsa özele gideceğim