Sizde biraz erken başlamış sanırım. Bende 20 haftalıkta itibaren başladı, şu an 32 haftalık olduk hala devam ediyor. Bazen o kadar fazla oluyor ki ağzımda atıyor kalbim sanki. Doktoruma sordum kalbin normalden fazla kan pompalığı için bu normal dedi, ama her ihtimale karşı kan değerlerime baktık normal çıktı. Yani kansızlık ta sebep oluyormuş çarpıntıya, siz en iyisi doktorunuza başvurun…