Benim ilk 3,4 gün çok karnım ağrıdı regli gibi… sonra o azaldı. Göğuslerimde hassasiyet oldu ama bunların hepsi progestandan olabilir dendi. O yüzden hiç hamileliğe yormadım. Kendimi dinlemedim, son günlerde yine karın ağrısı oluyor. 12 gün sonra kan verdim pozitif çıktı gerçekten hiç beklemiyordum. Bazen belirtisiz de olabiliyor 😊