Merhaba herkese,
23+3 haftalık hamileyim. Göbek deliğiminden başlayarak alt tarafa kadar aşırı bir baskı hissediyorum dünden beri. İki gün sonra doktoruma kontrole gideceğim. Böyle bir şey yaşayan var mı sanki göbeğim yırtılacak gibi hatta böyle ara ara yürürken bile zorlanıyorum dünden beri.