babymam0304 bugün gidebildim 🤎 2799 gr. bebiş, henüz bir doğum tarihi söyleyemedi ama aşağı yukarı 18 Mart falan. Kuzenim de kadın doğum doktoru o da 37. haftadan sonra her an gelebilir bebeğe bağlı dedi. Bebek doğum pozisyonunu almış şu an baş aşağı şekilde. Boyu için herhangi bir şey söylemedi organlarına baktı, akciğerini vesaire kontrol etti. Her şey yolunda çok şükür. Sadece plasentamız 3. evrede yani biraz yaşlanmış ama o da çok bir problem teşkil etmiyormuş. 🤎