ZeyHus33 36+3 🧡 Yarin kontrolumuz var bakalim akcigerleri vesaire kontrol edilecek. En son kontrolumuz 6 Subattaydi, 2400 gr. di bebis biraz iri sanirim 🤭 Henuz dogum seklim belirlenmedi, siddetle normal dogum istiyorum ama kismet. Mart basi da gerekli kontroller yapilacak dogum seklimiz icin. Umarim hepimiz saglikla aliriz kucaklarimiza, ne sekilde oldugu hic onemli degil o noktada 🧡