Mervekrrsln ArzumustafA inşallah canım sıkıldım iyice çok yordu bu süreç beni🤭🤦🏻♀️ merak ediyorum paşayı da nasıl bişey olacak
ArzumustafA Mervekrrsln evett canim son dönem söylendigi kadar varmis gercekten.. napalim buda gecer saglikla gelsinler yeterki 😊 bende cok merak ediyorumm oglusumu ❤️😊
Mervekrrsln AsumanTugce maşallah ☺️ Allah evlatlarımızı bize bağışlasın , doğunca tompik yanaklardan bizim yerimize de öpün 🥰
AsumanTugce Mervekrrsln teşekkür ederiz amin inşallah hepimiz sağ salim kolaylıkla kucağımıza alırız 😍 öperim tabiki ☺️🤭
Meltemli yenianne140920 aynı gün bizimde 3 Mart 😂 ama bizde hiç gelcek gibi değil ne ağrı ne sancı var 😀
yenianne140920 Meltemli Valla artık her an kendimi kontrol ediyorum acaba ne zaman gelcek sancı vs var mo diye 😂
efendimannem ZeyHus33 36 haftalığım. İki gün önce 2300 gr dedi doktor. Bi hafta öncede kanamam olmuştu geçti şükür. İçimde tutmaya çalışıyorum😬 bu ara kendini çok kasıyo sertleştiriyo sanki. Neyin belirtisi bilmiyorum. Ne yana yatsam orda toplanıyo. Her şeylerimiz hazır oğlumuzu bekliyoruz en hayırlı zamanda🥰
alininannesii ZeyHus33 36+2 olduk, 35+3ken 3087 grdı, ben de normal istiyorum ama bi yandan da korkularım var, acaba diyorum bebeğim büyük diye sezeryan mı olsam, bir de bilen var mı benim bebeğim 2-3 hafta önden gidiyor erken mi doğar sizce?
Derinsmom biranneikikedi valla yalancı mı gerçek mi bilemediğim sancılar mahvediyor 🙈 baya erken olmuş 😂😂 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰🙏🏻
babymam0304 ymc0355 boy ve kilos7 için birşey dedimi peki doktorunuz. Normal onden gidiyor yada normal dogum icin
alininannesii babymam0304 düşündükçe korkuyorum ya, herkes gibi yürüyüş te yapamıyorum kasık ağrım çok oluyor, Allah hayırlısını versin, kararsızım doğum konusunda
Melek_moms Oysul aynıyız canım acaba ne zaman gelecekler hemen gelirlermi ki 37 bana çok minik mis gibi geliyor
Oysul Melek_moms ben de çok merak ediyorum zamanını ama en geç 20 gün kaldı diye kendimi telkin ediyorum. Şimdi bana da erken geliyor oglusum 3 kilo bile olmadı azıcık daha kalsın büyüsün istiyorum 😆😆
medosegemira ZeyHus33 36+6iz 4 gündür adet sancısı gelip gidiyo hafif hafif dün biraz şiddetli oldu 1 dk sonra geçti bugün de tuvalete girdim peceteyle silerken bembeyaz akıntı geldi peceteye anlamadım 3 4 mart dogum olcak allahın izniyle vajina agrım cok var bu ara zor hareket ediyorum 🤦♀️
Melek_moms alininannesii benimde kasık ağrım var mahvediyor uzaninca kalkamıyorum uzun zamandır …… Donemiyorum eskiden çatı kemigim Cat Cat citliyrodu son zamanlarda yapmıyor
babymam0304 alininannesii yürüyüş etki.etmez artık squat merdiven inme daha sık yao dedi doktorum.bana.
Melek_moms Oysul benimde anliyamadigim şu oluyor canım 37 normal bir doğum haftasımi bunu merak ediyorum …. Bana da kcuuk geliyor ama eskiye göre snki daha güçlü minigim sağlıcakla gelsinler
Oysul Melek_moms sanırım artık normal doğum haftasına denk geliyor. 37 yi bitirdik artık 38 in içindeyiz ama biraz daha kalmaları iyi olur. Inşallah sağ salım gelsinler 🙏
pptya01 Oysul ben de 37+1 im. Geçen çarşamba 2900 falan çıktı yaklaşık. Karın 1 hafta geriden kilosu 3 falan olmalı dedi doktor 36+4 de falan. Siz ne zaman gitmiştiniz
Oysul pptya01 aynı gün gitmişiz ben de geçtiğimiz perşembe gittim 2900 cıktı. Geçen hafta 20 lik disimi çektirdim bir hafta boyunca hicbir şey yiyemedim ben kilo verdim bebek de hiç kilo almamış. Her halde bu yüzden. Bu hafta toparlamak için uğraşıyorum