Melekcbn Hasta oldum genzim dolu ve acıyor her yerim ağrıyor 2 buçuk aylık gebeyim. İlaç ve bitki çayı dışında nasıl hızlı ileşirim bebeği zarar gelmeden atlatmak istiyorum 🤲🏻🤲🏻
Miumiu Melekcbn Canım çok geçmiş olsun🙏🏻 Öncelikle bir covid testi yaptırmanı öneririm. Sonrasında bol bol meyve, c vitamini almalısın. Ilık suya bol limon sıkıp içmek de çok faydalı.🌸
Eylem62 Melekcbn çok geçmiş olsun. Ihlamur içebilirsiniz ama fazla abartmayın. Bol bol portakal, mandalina yiyin. Suyunuzu biraz ilitin ve içine limon sıkıp için. Ateşiniz çıkarsa mutlaka acile gidin, gebelikte ateş çok tehlikeli. Acil şifalar diliyorum.
Senayyalcin Melekcbn Kesinlikle sıcak duş günlük duş alın ve bol meyve sebze tüketin su tüketin kendinizi salmayın geçmiş olsun atlatırsınız umarım hızlıca 🌸
Melekcbn MerveNur571 tamam çok teşekkür ederim 💞 Miumiu kimseyle temasım olmadı eşimde gayet iyi evden çıkmıyoruz duş alıp uyudum gece fena üşütmüşüm sanırım ama yine tedbir için sabah erkenden yaptıracağım💞
MerveNur571 Tarhana çorbası iç bol sarımsaklı limon sık iç bolca istirahat et kendini sıcak tut portakal mandalina tüket en az 2 litre su iç
Senayyalcin Melekcbn Duş insanı dinçleştiriyor bakterilerden arındırıyor güç veriyor yapmazsan mayışırsın neden kötü yapsın duş? Ben hamileyken covid olduğumda bile günlük duş alarak atlattım ağrıları .
Brcburcu Bende iki gündür soğuk algınlığı grip yaşıyorum. 38+3 haftalık olduk. Yürüyüş de usuttum . Ihlamur içmek de işe yaramadı gece iki kez ter attım . Hapşırık nezle geçti ama hafif öksürük var inşallah o da geçer. Bo greyfurt portakal yiyorum . İnşallah çabuk duzelirim doğuma kadar toparlarim 🙏
Brcburcu Melekcbn amin inşallah 🙏 tavuk suyu yaptım bende usenmeden iyi geldi birde kırmızı elmayı soyup kabuklarının ve elme dilimlerini kaynatıp çay yaprim balla karıştırılıp içiyorum. Öksürüğü hafifletti biraz çok şükür .