MerveCeren Dyguuuuuu benim ilk kızıma erkek dediler kordonu bacak arasına almış 6. Ayda kıza döndü 😂 yanılma payı oluyor bazen erken söylemiş doktorunuz şuan bende 11+3 deyim haftaya kontrolüm var ama söylermi doktorum bilmiyorum netleşmeden.
Uzumlukek Dyguuuuuu Bana 12. Haftada erkeğe benziyor dedi 14.haftada kıza benziyor dediler 16. Haftada bacaklarını kapatmış göremedik 18. Haftadayız detaylıyı bekliyorum. Hayırlısı olsun bakalım Rabbim gönlümüze göre versin
Prensesinannesiiiiiiii Dyguuuuuu Banada öyle demişti sonra başka doktora gittim 16. haftada kız bu bebek dedi aytıntılıda da kız olduğu netleşti 36 haftalığım şuan çok şükür 🤲☺️ Sağlıklı olsunlarda kız erkek farketmez Allah herkese sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin
DenizSayer SultannnnnnN canım 3 yeni bitti 13 haftama yeni girdim canım tabi burda tahminciler ikiye bölündü tahminler öyle bir posta ben açarım bilenler yanılanlar diye