Kkubboss canım ben bayrampaşada oturuyorum. Aman sultangazi bahat hospitale gidiyorum doktorum fuat bora. Muayene 100 tl sezeryan doğum fiyatım 2300. Hastane eski bir hastane ama doktorum çok mükemmel diye gidiyorum. Aşırı ilgili bir doktor ve 10 15 yıla yakın orada görev yapıyor. Ablam yengelerim komşular vs herkes fuat beyi tercih ediyor bende şiddetle tavsiye ederim 😇