Aycann
Merhaba arkadaşlar bugün aile hekimliğinden arandım muayeneye gittiğim hastanede kadın Doğumda kızamık vakası görülmüş benim muayene olduğum gün sağlık ocağında 21 gün takip edilmem gerekiyormuş . Böyle birşey yaşayan oldu mu ? 33. Haftamdayım çocukken kızamık geçirmişim ama şuan bu virüsün bulaşmış olması bebeğe ne gibi bi zarar verir ? Böyle bir süreç yaşayan var mı ?