Merhabalar. Zeynep Kamil de normal ya da sezeryan yapanlar özellikle pandemi döneminde tecrübelerini aktarabilir mi?
Odalar kaç kişilik
Refakatçi alabilir miyim (refakatcinin eşim olmasını istiyorum en çok ona nazım geçer)
Ekstra ücretle özel odaya yerleşebilir miyim bazı hastanelerde var bu uygulama
Ortalama sorunsuz doğumda kaç gün yatırıyorlar
Odalarda banyo ve tuvalet, mini buzdolabı var mı yoksa ortak mı
(Bu sorduklarim başka devlet egitim araştırma ya da üniversite hastanelerinde olan şeyler)
Şimdiden çok teşekkür ederim cevaplarınız için :)