Sare_20 Arkadaşlar merhaba 30+2 günlük hamileyim.Bikaç haftadır cildimde aşırı kuruluk var özellikler ayaklarım,ellerim,yüzümde çenem ve çevresi.Ne sürsem fayda etmiyor.Su içmeye de dikkat ediyorum ama yok.Hele akşamları baya kızarıyorum ve acımaya da başladı artık.Önerebileceğiniz bişey var mı?
Msde_srds Sare_20 bende 19 +5 günlüğüm benimde bikaç gündür el parmak uçlarının derileri çatlak çatlak oldu krem sürüyorum geçmiyor ellerimde aynı şekilde kuru
Minikkuss Sare_20 ben 17 haftalık hamileyim . 1 haftadır bende de var kuruluk . Hatta bugün toniklerimden mi acaba diye düşündüm ama uzun zamandır kullanıyorum böyle olmamıştı.. bepanthol cok guzel nemlendiriyor . Günde 3 defa kullan belki iyi gelir .
Sare_20 Minikkuss kullanıyorum aslında ama namaz kıldığım için abdest aldıkça da tazelemem gerekiyo tekrar🤦🏻♀️
2prensannesi2008 SeymaK kuruluk değilde aşırı kaşıntım var karnım bacaklarım ve bağrım yanar gibi oluyor hatır hatır kaşımak geliyor normalmi acaba yada kullandığım duş jeli mi yaptı ki diye düşünüyorum duş jelini değiştirmiştim ilk defa kullanıncamı oldu acaba 😔
Sare_20 2prensannesi2008 duş jeli kullanmamanı tavsiye ederim doğal içerikli değilse.Daha çok su içmeye çalışıyorum yakında tuvalette yatabilirim😅
SeymaK 2prensannesi2008 vucudumuz hassaslaşıyo ben de bi süredir normal kalıp sabunla yıkıyorum vücudumu ellerim de sıvı sabundan kötü olmuştu ellerimi de artık hacı şakirle yıkıyorum iyi geldi düzeldi
bebetocuk Ben de 18+4teyim, aynı şekilde sürekli ellerim kuruyor çatlıyor hatta çizgi çizgi açılıp yara oluyor 😓 Normal kremler fayda etmedi, bugün aile hekimimim hametan önerdi, onu deneyeceğim bakalım 🤔
Sare_20 Ben de perşembe günü kontrole gittiğimde doktora soracağım gerekirse cildiyeye gideceğim.Tavsiyesini yazarım☺️
mercimekkoftesi1 Benim vücudumda inanılmaz kurudu, kuruması yetmezmiş gibi deli gibi kaşınıyor 🤦🏻♀️ Kantaron yağı kullanmaya başladım bi kaç gündür rahatlattı beni baya