Hanımlar 19haftalık hamileyim aksamdan beri kasıklarımda ağrı var böle ani kramplar halindede oluyor aynı zamanda bu agrı vajinamdan makatıma doğru Sancı yapıyo mide bulantımda var suan yalnızım sizce doktora gitmem gerek mi yoksa normal mi bu agrı (bu gebeliğimden önce iki düşüğüm oldu ) lütfen bir fikir verin ona göre ya sabahı beklicem yada acil servise gidicem