Hanife_ikranuR bende o hastaneye gidiyorum evet odalar tek kişilik ve refakatçi alınıyor daha Doğum olmadı ama iğne vurulurken girmiştim Doğum odasına hastane odaları baya küçük ama bir iki gün için ideal yastık falan baya küçük ,ben doğuma giderken yastıkda götürmeyi düşünüyorum