Saraselo63 Kızlar 33+5 günlüğüz ama affedersiniz de ishalim durmuyor bir gün kabız oluyorsam diğer bütün günler ishalim neden oluyor bilmiyorum kabız yapan her şeyi de tüketiyorum bebeğe bişey olur mı