Merhabaa arkadaşlar,
Biz gebelik planlıyorum önümüzdeki hafta regl olacağım. Daha sonrasında ovülasyon testi ile hamile kalmak istiyorum. Fakat hiç denemedim daha önce 🥺 Kaset testlerden mi almam gerek yoksa çubuklardan mı? Kaç tane gerekiyor? Günde kaç defa yapmalıyım? İnternette çok fazla değişik bilgi var. Tecrübelerinizi paylaşır mısınız? 🙏🏻