Hayriye19 Çatı muayenesini kaçıncı haftada yapıyolar ? (Salı günü 38 haftalık olucamda çarşambada kontrole gidicem duruma göre ağdaya gidiyim diyodum ben yarın için nolur nolmaz diye sizce napmalıyım normal doğum için bi sakınca görünmedi şimdilik )
oozgee Genellikle doğumu tetiklediği söyleniyor. Bu sebeple 37 haftadan sonra yapılıyor diye biliyorum genellikle
Hayriye19 Ağdayla başlamaz zaten ben temiz olması açısından sordum gittim zaten bugün nolur nolmaz bilemeyiz ne zaman olucağını işimi garantiye aldım 🙏🏻Teşekkür ederim sizlerede