AyseEmre Kızlar 16 haftalıgız canım hiç yemek yemek bişeyler atıstırmak istemiyor sanki oruc gibiyim ne aclık hissi oluyor ne bisey sizce zorlada olsa yemeli miyim bebegime zararı olurmu☹️☹️
Meli AyseEmre bende öyleyim yemek görünce midem bulanıyor ancak sandiviç tarzı yiyebiliyorum birde sana tavsiyem karpuz ye çok iyi geliyor
Betul3425 AyseEmre bende öyleyim 17+3üm gözümün önünden meyveler geçiyo sürekli onun dışında acıkmıyorum hiç 😂
AyseEmre Meli iste bende de bulantı falan yok sadece istahsizlık var bebek benden besleniyor mu yemem gerekiyormu hani ben ac durunca onuda ac mı bırakıyorum diye korkuyorum
serenimo Benim kızım olacak. 16+1 haftalığız. Bende de iştah yok. Hatta kusmam bitmedi tam gaz devam ediyor🙄
Betul3425 Merymery benim ikinci bi oğlum var. Oğlumda çok fenaydım 4 ay yataktan kafamı kaldıramadım. Acildeydik hep serum falan 😞 ama çok şükür kızımda çok rahatım bulantılarım 11 haftada bitti. 😬 bence hiç zor değil 😂 sen kaç haftalıksın canm?
Merymery Betul3425 14+2 cnm yarin gitcm dr a çok merak ediyorum iki gündür fena taktim herkes kiz diyo ama nedense hep esimin tarafi😂😂