ezgicomert İyi pazarlar arkadaşlar🙋🏻♀️ Bi sorum olucak geçen hafta normal yaptım doktorum kesi atmadığını sadece zedelenen yerleri diktiğini söyledi. Yarın da kontrolüm var. Acaba yarın ne yapıcak sorum bu🙈 yani dikişleri mi alıcak sadece kontrol mü edicek deneyimli annelerden cevap bekliyorum🌸
SutlacimiYedimmiBen ezgicomert hem alttan hem karnından ultrasonla bakicak parca vs kalmışmi kanama nasl diye birde çatı muayenesi tarzında alttan bakabilir.
Senemunlu ezgicomert ultrasonla bakmisti , alttanda dikisleri kontrll etmisti . Alttan ultrason yapmamisti hic benim doktorm .
Haticeyuce31 ezgicomert canim bende kesi den kaynaklı dikis vardi once usg ile bakıp sonra 3 parmağıyla hafifçe dokunarak baktı o kdr 😊
ezgicomert Senemunlu dikişleri alma gibi bişey var mı peki konuya öyle uzağımki belki sorum saçma gelmiş olabilir kusura bakmayın😌
Senemunlu ezgicomert yok kendiliginden dusmustu ve kuru tutmak onemli demisti doktorm bende kurutma makinesiyle kurutuyirdm inan korkuyordm bise olck die ama hic korkulck bise yok benm gec dustu 1 ayi gecmisti normalde 15 20 gunde dusuyormus
humeyraogretmen Bir şeyi çok merak ediyorum.Bu dikişleri dikerken hissediyor musunuz 🥺 o kadar korkuyorum ki bu dikişten,doğum ağrısı bile az kalır.Eline iğne alıp uyuşturmadan çatır çatır dikiyorlar mı yoksa🥺
Kumral5 humeyraogretmen ben hissetmistim biraz aciyordu ebeye dedim hemen bi igne daha vurdu sonra uyustu baya hissetmedim dogumdan sonra dikisler zorlamiyor inanin
ezgicomert humeyraogretmen yok uyuşturdukları için ben hiç hissetmedim zaten öncesindeki sancı bittiği için o rahatlamayla hiç bişey anlamazsın bence😌 sadece ilk bir iki kere tuvalete gidişimde yanma olmuştu sonrakilerde oda geçti üstüne otururken de biraz ağrıyor ki çok normal böyle bu kadar korkulucak gibi hiç acılı değil😇