Ozsa Merhaba, bende 30.haftadayım doğumum için nasipse doktorum Nisanın 1-10u arası doğumu gerçekleştiricez dedi. Sanırım o tarihlerde 37-38 haftalarda oluyorum. Genelde sezaryen olduğunda zaten 40ları özellikle ikiz gebelikte pek beklemiyor doktorlar sanırım. Ki bizler zaten iyice ağırlaştıkça alalım bebeleri diye söylenmeye başlayabiliriz 😀