mlkmlk90 ben kürtajımı o doktor da oldum .çok ilgili cok iyi elimi tuttu hep moral verdi.Hamile kalınca da devam ettim gitmeye bir hafta sonra nasipse bebişime kavuşucam cok memnunum telefondan bile ulaşıyorum gittiğim de ilgileniyor kalabalık ama saatimde alıyor beni bekletmiyor canım aynen psikolojiktir seninki nerde iyi hissediyorsan tabiki de o doktora git