Kızlar buraya açtigim son post bu. Artık gücüm kalmadı. Bir kimyasal gebeliğim oldu eşim varikosel ameliyati oldu 1 yil önce bende 1 ay önce rahim filmi çektirdim daha regli olmadim 1 hafta var. Neyse bu ay olursam aşılama istiyoruz. Aşilama oncesi adetliyken mi gidiliyor doktora tahlil filan yapıliyo mu simdiden ögrenmek istiyorum ona göre randevu alıcam. Bir de nasıl oluyo süreci anlatir misiniz