22 haftalık gebeyim aynı durum bende de vardı dün acile gittim ekg çektiler ritim gayet iyi çarpıntın var dediler onun için serum taktılar kan ve idrar tahlili aldılar tahlillerim temiz çıktı fakat benim anemi problemim olduğu için kan düşüklüğüm var 9.8 çıktı bu sebepten dolayı olabilir dediler kan i ilaçlarımın dozunu arttırdım ve günde iki yemek kaşığı dur pekmezi yemeğe başladım şuan iyiyim umarım çarpıntım devam etmez Allah hepimize bu dönemde yardımcı olsun bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız